Kanske sista inlägget innan vi åker..

Heej ! Kom precis in, har varit ute och ätit glass med Jullan ;) vi har även kollat på allsång på skansen, EMD var sååååå bra :D <3 precis när jag kom hit så satt jag, eddie & hans lillasyrra på taket och åt kexchoklad och banan, haha..

Snart ska vi gå & lägga oss men först ska vi kolla på sex and the city på 3an. Två gamla avsnitt varje vardagskväll! Imon åker vi till Bosnien i 3 veckor som ni vet, har ingen aning om jag kommer kunna blogga där nere, beror på om vi hittar något internet café elr nåt... Annars får ni ha det suuuuperbra här hemma och jag kmr sakna er! Om vi inte hörs innan så hörs vi den 23 juli!!!!!!!!!!!!! Då ska jag va pepparkaka mohahahhaha...

Bilder från idag:





 När vi såg EMD hahaha





Till Jullan: Jag kommer sakna dej såå sjukt mycket! Vi har aldrig varit borta från varandra så här länge, det kommer vara jätteplågsamt. Orkar inte skriva värsta långa kärleksförklarningen till dej här för du vet redan hur mycket du betyder för mej och att du är min bästa vän o.s.v..... Du är min andra halva, I am nothing without you helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Bästa mamman i hela världen!

Men lite kommer du väl sakna mej också!?

Jag kommer i alla fall längta sjukt mycket efter dej, lilla hjärtat!

2008-07-02 @ 08:01:21
Postat av: Anonym

SNYGGING ;)

2008-07-25 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0