min dag

tjohooo !
Hoppas ni har det bra så här på kvällskvisten, det har iallafall jag! Bara att jag saknar jullan som faaan.. Jobbigt, jobbigt.
men hon kommer hem på lördag natt. (hon är ju på Öland och jobbar och tjänar massa money, så vi får väl ta och gå och shoppa lite när hon kmr hem ;) hehe) men på söndag åker jag till min kusin i Hjo, fast bara tills på tisdag. Dåååå ska jag träffa Jullan!!!!!!! Ska bli såå underbart.

menmen, idag har jag träffat mamma, thomas & linda som ni redan vet. asgött, har saknat dom ju. Mamma och thomas hade vart på ullared när jag var borta så dom hade köpt en Levi's tröja till mej + en ögonbryns plockare och silikondroppar (till håret) på en affär utanför ullared. jag tackar för det :)
Vi åt mat från chicki mama , muumma. Chicken bits & pommes, haha inte så nyttigt men vafan ?

Imon ska jag till stan. Ska gå till en nyöppnad salong som heter, lite ironiskt nog, "salongen" ha ha. Ska fixa mina ögonbryn. Ska plocka och kanske färga, får se. Har inte plockat mina ögonbryn på år och dagar (ne nu överdrev jag lite) så dom ser ju inte överdrivet bra ut just nu.

Nu ska jag inte tjata mer, ska snart åka tillbaka till pappa, men inte riktigt än :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag !

2008-07-25 @ 21:20:01
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0