natti natti

Hej ! :)
Nu har jag pratat klart med adam, vi pratade väl ca 2 timmar, haha. Tiden går snabbt när man har roligt! Ska till honom imon kväll och bada i hans pool, hoppas Jullan följer med.. Eller rättare sagt, hoppas Jullan kommer hem från hennes stuga imon så hon kan följa med mej och bada!

Har borstat tänderna så nu ska jag gå och lägga mej. Ska sova i brorsans säng inatt (han är på Öland) för jag har inga fönster i mitt rum för pappa målar runt fönstrerna typ..

AAAH en asstor och tjock spindel kröp förbi en av pappas pärmar här vid datorn nyss, den kröp sedan in i pärmen, usch!!

God natt sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har en fråga på bloggen.

Vem bär klänningen bäst?!

Skulle vara snällt om du svarade :)

2008-07-30 @ 00:54:31
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0