shopping

Heej! Om en halvtimme sitter jag på en buss på väg till Hjo :) trevligt. Kommer inte kunna skriva i bloggen där för hennes internet har pajjat. Eller jag kan nog mobilblogga men inte så mycket, hehe.

Idag har jag varit på a6 med Jullan, såå skönt att hon är hemma nu! Och så åker jag direkt haha, men jag kommer ju hem på tisdag. Aja, shoppat lite grann. Genomskinligt läppglans, blått nagerlack, clinique foundation, chinos, 'gladiatorsandaler' och en vanlig vit t-shirt! Jullan köpte 3 nagellack och ett par miss sixty jeans =)

Nu ska jag snart gå till bussen, undra hur mkt det kommer kosta att åka?! Hm, vet inte, men det märker jag snart. Runt 50-lappen tror jag.

Ha det bra i solen! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0