sol & blå himmel

God morgon sötnosar!
Ännu en solig dag, niiice. Sitter här ganska nyvaken med en ansiktsmask som jag snart ska tvätta bort, sen ska jag duscha, äta frukost, efter det fixa mej och bestämma vad jag ska ha på mej & sen ta bussen in till stan och salongen.

Haha en liten rolig sak, jag hade inte hört jennie let me love you på radion i Sverige sen jag kom till Bosnien och så inatt hade jag på min radio så kom den låten och så vaknade jag av de, oh yeh.

Jag skulle ju egentligen till Stockholm idag men helt plötsligt gick inte de, så tråkigt. Jag skulle ju sett EMD på sommarkrysset (på gröna lund) som är ikväll! Aja, får väl kolla på det på tv istället. På 4an klockan 20.00 ska jag sitta bänkad framför tvn och kolla på deras underbara utseenden och vackra röster ;)

Men jag & Jullan ska till Växjö den 8 augusti på rix fm festival och då är emd där så dååå får jag se dom! De artister som är där är:

- Bwo
- EMD
- Velvet
- Brolle
- Sibel
- Star pilots
- Anders Johansson

& Roger, Titti och Gert,  weeeeeeeeeeeeh .

Nu ska jag gå och göra iordning mej! pusselipuss, ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0