åh nej..

Skrev nyss värsta långa inlägget och sen hackade msn upp sig och då startade jag om datorn, och när det var försent så kom jag på att jag hade glömt att spara det jag hade skrivit.

men iaf, fotboll på tv, Sverige - Spanien !
1-1 står det just nu..
Jag är ju som ni vet inte särskilt intresserad av fotboll men jag lovar att jag skulle kolla om dom sprang runt så här på planen:

  mmmm , mums !

Vill ni veta en sak? Jag har inte haft smink på mej på hela dagen, lite stolt faktiskt :) men jag menar, är man hemma utan att gå utanför dörren på hela dagen, vafan ska man ha smink på sig då för? Tänkte att jag skulle vara snäll mot min hy och vara utan smink en hel del i sommar :) Och just nu har jag på mej en ansiktsmask också..
 Lermask ifrån wise.. För fet  & blandhy

INGEN kan följa med mej till Stockholm , jag får ryck, jag vill inte vara där helt själv på dagarna (pappa ska ju jobba) gaaaaaah . Rädda mej..
Ps. Jag vet att jag kan stanna hemma men jag missar inte en chans att få bo på hotell och åka till Stockholm, no no, jag vill till Stockholm, själv eller inte. Fast okej, det blir ju roligare om man har någon att umgås med, typ: gå på grönan på kvällen, äta glass på djurgården, shoppa.. JAAAAAAAA men nu har jag ingen att göra det med! Fan..


Läste klick innan också.. (Ni vet nöjestidningen som kommer med aftonbladet på fredagar) och sista sidan är ju "om vi vore ett par.." Och varje vecka intervjuar dom en kändis och vet ni vem det var denna veckan?! DANNY ! :D <3 wiie, blev jätteglad.
Läste en tidning med ett stort reoprtage om min moster också, hon simmar (ska va med i OS *skryter*)
      
♥   ♥



Haha jaja, nu ska jag gå och tvätta bort geggan jag har i ansiktet ;)
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Maamii

Kolla om du inte kan träffa Sofia på dagarna!

2008-06-14 @ 19:37:45
Postat av: Anonym

Shit va lika ni var, du och din moster då ;)

2008-06-15 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0