All you need is love ;)

Heeeej!
Förlåt för skiitidålig upptadering!
igår kom jag hem vid sju på kvällen efter att jag hade varit och solat på vättern,
sen somnade jag och satt inte vid datorn på hela kvällen..
Och idag har jag inte kunnat vara inne för först var jag i skolan, (fixat till kärleksfesten och så)
sen gick jag hem till Emmelie & fixade mej inför festen dit vi gick vid sex och sen slutade den vid tio ungefär.
Men nu skriver jag!! :)

Festen var kul! God mat (från pallas athena, grekisk alltså), roligt folk m.m
Ska bara säga att Adam är sååååå underbar ! :P
(vi är bara kompisar ska jag tillägga också, fast mkt bra sådana)
Äääär glaaaaaad :D
och snart är det sommarlov också och det blir himla nice !


Lägger in lite bilder från idag (klicka på dom för att dom ska bli större):



Man fick pynta sina egna bord som ni ser.. :) Vårat är det andra, lite tråkigt men vafan, hah..




Sista bilden får bli på miiin darling, man ser inte så mkt men skitsamma! ;

image45

jaja , måste sova nu..
Gööött med sovmorgon imon (börjar 10.10!!)
puss&godnatt <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0