allsång

Halloj =) Sitter här och äter pommesfrites från mcdonalds så mina fingrar blir helt saltiga. Fräscht.

idag har jag: vart hos tandläkaren, varit på stan, varit hos jullan, ätit, kollat på allsång på skansen. Men kanske jag ska ta det lite mer detaljerat.

Jullan följde med mej till tandläkaren, och ni vet att man brukar ju få ta kort med såna där plastsaker i munnen och helt plötsligt när jag ligger där med dom där stora sakerna i munnen (tänk inget snuskigt) så kmr jennie let me love you på radion och jag gör ifrån mej ett konstig ljud, ååuhh ungefär. HAHA, tandläkaren fattade ingenting men Jullan förklarade så fint varför jag skrek till :) annars gick tandläkarbesöket bra.Efter det gick vi till stan, meningen med att vi gick dit var att Jullan skulle köpa nytt smink men det här gjorde vi:
Träffade mamma som hade hittat en fint linne till mej så hon köpte det
Jag köpte ett par örhängen + ett armband + 2 söta spännen
Jullan tog ett till hål i örat + köpte örhängen + mineral foundation & en mascara
(ps, fick en peak skjorta + ett diesellinne som hade blivit förliten för henne, taack <3)

Vi gick även till mcdonalds och åt glass med toppiiing.
På hemvägen köpte vi jordgubbar och gick förbi en resebyrå och hämtade 2 kataloger och när vi kom hem åt vi glass & jordgubbar och drömde oss bort utomlands..

Vid åtta började allsång på skansen, sååå mysigt är det, när det sänds på tv så vet man att det är sommar. Och att det sänds ifrån Stockholm gör inte saken värre, näe, tvärtom!
----> NÄSTA VECKA KOMMER EMD DIT !!!!!!!!!!!!!! <----

Ni får ha en bra kväll! jag är fortfarande hungrig så när mamma kmr hem (från att vara ute med hunden) ska jag fråga om hon kan laga mat åt mej, hihihi.. PUSS

Nervös ?




Linne & spännen: gina tricot
örhängen & armband: klockmäster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0