bedtime

Här sitter jag i mörkret och knappar på tangenterna. "Gästerna" har precis gått hem (det vill säga släkten), det var ett trevligt studentfirande även fast själva studenten inte var här längre än till ungefär sju. Det var en kväll fylld med god mat, trevligt sällskap, skratt och en full farmor. Haha. Snackade precis med Erik Rieden i telefon också, det var massa fulla (ska inte nämna namn) i stadsparken, palla.. Jag sysslar inte med sånt längre =)

Har precis tvättat bort sminket och tvättat mej med lite porrengöring och så baddat ansiktet med ansiktsvatten, nu fattas bara nattcremen som jag ska lägga på när jag kommer upp till mitt rum. Rieden kanske ringer igen. Eller så ska jag försöka sova lite, det behövs ju.

I vilket fall så väntar sängen på mej, jag kan nästan höra den skrika mitt namn.. haha,  puss och sov så gott, bilder från ikväll kommer imon.

Kommentarer
Postat av: Maamii

Det är bra, gumman!

Fina flickor är inte fulla, bara snygga!!!

2008-06-14 @ 09:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0