.

Jag har varit ensam hemma ända sedan jag vaknade.. Roligt. Nej inte särskilt, men det är skönt. Har precis duschat, snart ska jag måla mina naglar, nagellacket jag har nu syns knappt längre.. Efter det ska jag väl sminka mej, fixa håret och packa lite saker sen ska jag åka till Jullan pullan ;) Vi ska ju se Christoffer Hiding (känd från idol 2007) om 4 och en halv timme.. Vi får somna tidigt ikväll får vi åker till Stockholm vid sex imorgon bitti, vi kommer vara sjuuukt trötta !
 
Det är sommarlov , varför REGNAR det då????????????????

Så kommer jag se ut när jag går till Jullan --->

Näää nu ska jag sjunga lite till radiiioooon! Sibels nya låt spelas juuust nu ! ;D
hörs senare!
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så roligt i Stockholm gumsi

puss puss

2008-06-15 @ 19:06:02
Postat av: simon

det har regnat ett tag nu så nu får det fan ta och sluta.

2008-06-16 @ 18:28:31
URL: http://fotobysimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0