Good morning babes!

Gick precis upp, gillar inte att gå upp så här sent, för då känns det som man har sovit bort hela dagen.. Men det var skönt, och vädret är ändå inte bra så det gör inget att jag så lite längre idag.
Mina planer för idag:

- Ta det lugnt, duscha & så
- Gå och kolla på Christoffer med Jullan på nåt café typ ;)
- Sova hos Jullan för vi ska ju till Stockholm med hennes pappa över dagen imon !

haha nu kom Jennie let me love you på radio :D
Den kommer typ alltid när jag skriver i bloggen.. Men en konstig sak var att den inte kom nån gång inatt, inte på en hel timme!! Det var faktiskt ovanligt.. Den brukar alltid spelas vid ungefär 00.52.. ;)
Bara för det så får ni en video på emd när dom framför just jennie let me love you!

 

Nu ska jag gå och äta frukost tror jag, är inte hungrig men något måste jag få i mej ju.. Och dricka 1 liter vatten har jag börjat med, men igår när jag gjorde det drack jag det så snabbt så jag mådde illa (lite berodde det på att vattnet var halv ljummet) men iallafall, det är ju bra för hyn att dricka vatten! Haha...

PUSSHEJ ha en suuuuuperbra dag! Bloggar senare :) ♥

Kommentarer
Postat av: kusin emma

Haha vet du vad? ;D forskare har kommit fram till att det inte gör någon skillnad för huden om man drickermycket vatten eller inte (;

2008-06-18 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0