GOOD NIGHT.

Tjohoo, här sitter jag så där på kvällskvisten ;)
anlände hem för en liten stund sen.. haha anlände.. Har varit hos eddie :) Vi satt mest med hans mamma och pratade om våran Bosnien resa, medans hans 2 småsyskon sprang runt och ibland satt i mitt knä & lite så ;D
Haha . Vi åt popcorn också, gillar bara det ibland och ibland inte, jag är lite konstig, heehe..

Ska snart gå och tvätta bort mitt smink & borsta tänderna och sedan sova för imon vid nio åker jag, mami & syrran till Göteborg! Shoppa, fika och ha det allmänt mysigt står det på våran lista! Vi hade först tänkt att gå på liseberg men ändrade oss i sista sekund att gå på stan, men det blir nog trevligt :) Härligt att åka iväg bara vi 3 tjejer (undantag med mamma, hon är ingen tjej längre hahaaa) lite ibland också. Kommer ihåg sommaren 2005, då åkte vi till Stockholm i några dagar och shoppa ihjäl oss typ, mormor hade sålt sitt hus i Spanien då och då fick jag & Linda (min syrra) 10.000 var och mamma 50.000, så jävla nice, asså jag skojar inte när jag säger att jag köpte det jag ville, åååh tänk om det hade varit nu istället, då var jag så osmart och självklart har jag växt ut allt jag köpte då.. Men det finns inget att göra åt nu.

Skriver imon innan vi åker ! God natt <3





Jag & Emma målade våra naglar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0