HAHA

HEJ! Vet ni? Jag vaknade klockan ett idag, inte likt mej. Mamma kom in och ba: Klockan är ett. VA? haha aja, så jag får snart börja packa till Båstad.. Ska inte platta mitt hår för att låta det vila eftersom det är så sjuuukt slitet, och så hade jag tänkt att bara ta puder & mascara, för att vila huden :)

jag kunde inte somna inatt för min hund låg och snarkade i min säng + att min katt låg och spann (ni vet, när katter njuter så spinner dom), så jag låg där klarvaken.. Och mitt i allt hör jag lite ljud ifrån köket! Blev skiträdd. Väntade på att någon skulle komma in med kniv i mitt rum. Men eftersom min hund inte hade sprungit till köket (hon hör varenda litet ljud) så tänkte jag att jag bara hade inbillat mej. Men sen springer Nova iväg, och jag efter.. I köket står min brosha & hans tjej.. (?) Haha, lite kul..

Aja, nu måste jag packa ! Ha en bra helg så hörs vi på söndag med massa bilder ifrån båstad-dagarna & släktgolfen i halmstad på lördag... Eller så hörs vi redan imon om det finns internet uppkoppling där? men tror inte det så , puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0