Helgen

Heeeeej :)

Nu har jag inte skrivit på hela helgen och jag har verkligen saknat det! Kom hem för ungefär en timme sen. Helgen har varit helt okej, eller lite mer än helt okej, rolig säger vi :) Det började ju med att i fredags så åkte vi vid halv fem mot Båstad, jag, mamma, syrran + hennes man. (ja, dom är gifta!) När vi kom fram fixade vi oss lite och så sen åkte vi ner till pepe's bodega och åt pizza :D jammmi!!

Kom väl hem framåt halv tolv, då kollade vi på scream som gick på tv.. Sen gick vi och la oss.

Lördagen:
Gick upp och åt sååå god frukost.. Jordgubbar, färska frallor & så ! Vid tolv åkte vi till en golfbana i Halmstad för att starta den årliga släktgolfen.. I år var det bara 5 st som spelade.. Vi andra gick på stan i Halmstad, treevligt.. Solen kikade tillochmed fram. Sen åkte vi till Båstad igen och fixade oss inför kvällen! Åkte till Halmstad igen och träffade hela tjocka släkten (haha nej, lååångt ifrån alla, men vi var ungefär 16 st) vi grillade, hade prisutdelning m.m. innan på dagen hade vi bettat vem som skulle komma trea, det gjorde Elsbritt och JAG hade bettat på henne! Även morfar & markus hade gjort det, så vi vann 93 kr var, hah :)
Lite senare så grillade vi och hade det trevligt.. Kom tillbaka till Båstad vid halv två och somnade ungefär en timme efter det.

idag, söndag:
Gick upp vid halv elva, åt frukost, packade ihop och åkte hem. Skönt faktiskt.
mina planer idag: Ska snart äta sen lite senare gå till Eddiiiie!!
Bara 3 dagar kvar till Bosnien nu ! Längtar :)


BILDER IFRÅN HELGEN:
Fredags:







Lördagen:







På kvällen:




jag & mina vinstpengar, hahah




Okey , ni får nöja er med dom här bilderna nu. Kommer säkert fler från syrrans kamera någon dag.. :)
Pusss !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: tack :)

2008-06-29 @ 21:06:08
URL: http://hundtips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0