Hemma!

Hallooo :) Nu är jag hemma.
Det har varit en mycket rolig midsommarhelg. I fredags, på självaste midsommarafton, var vi ju i ett partytält i farfars trädgård med massa folk från motala, linköping och sånt. Mest folk i 20 års åldern, så det var ju skitkul! Vi åt, lekte lekar (mitt lag van!! Hur fan vi kunde göra det men på nåt sätt gjorde vi det), skålade, och när mörkret föll dansade vi "ungdomar" lite, vissa utan tröjor, vissa med.. Haha.. alla utom jag var onyktra så jag fick ta hand om folk hahah.. jag var mest med karro och sandra, några som var typ 21 år.. Sandra mådde lite dåligt så hon skulle, ja, spy.. Vi stog vid ett "stup" och karro höll i henne, "det är lugnt, jag håller i dej!" sa karro, men sen så vinglade K till och ner från stupet rullar Sandra hahahahahahaha fyfan vad vi skrattade.. Okej, hon kunde slagit sig riktigt rejält så vi får väl va glada att hon var onykter ;) Jag fick gå ner och hjälpa henne, det tog ett tag innan vi kom ut från skogen men vi gjorde det. Sen vid två ungefär försvann min brosha, så vi gick och letade efter honom i typ 40 minuter, ahah men sen hittade vi äntligen honom, fuuuull som... Men men :P
Vid kvart i tre låg jag i sängen.

Lördagen/går då: Softa hela dagen, satt med bakis-Robin i soffan och kollade på disney channel =)
Vid sju gick vi till dom som vi hade varit med på fredagen och grillade.. Vid kvart i nio kollade vi på fotbollen, jag och 3 till trängdes på en luftmadrass på golvet, några satt på golvet, några trängde ihop sig i soffan och några satt på stolar! Ryssland vann.. Vid kvart över elva ungefär gick jag hem och åt varma mackor med pappa, farfar och min kära broor. Sen gick jag och la mej, dagen efter (idaaag) åkte vi hem efter frukosten och nu sitter jag här och läser lite gamla tidningar om Danny haha ;)

Bilder från midsommar:
  
 Margit, farfars syster, helt underbar! Hon var i vårt vinnande lag  så hon fick ha på sig det snygga diademet ni ser på bilden ;)
  Den andra bilden är från kvällen, det blev lite lamt ett tag för karro(tjejen på
bilden) råkade dra ur högtalarna till datorn så musiken kom bara ur datorhögtalarna och då ville ingen dansa till de :P
 Jag & Pelle, handen ni ser vid min mage är Filips :P
 Pelle, Robin & Filip
 Roger, Sandra & Karro. Asså den där Roger var så jävla äcklig! Han var nån gubbe som farfar kände som var på fest något hus ifrån farfars och så kom han till oss en liten stund men stannade hur länge som helst och jag sa till att han skulle gå till sin fest massa gånger men nejnej, han stannade kvar. Han följde tillochmed med och letade efter Robin, även fast vi inte ville.. haha
 När vi letade efter Robin
 När Sandra ligger i stupet hahahahaha
 Innan vi gick & grillade igår :)

Det var alla bilder jag hade att erbjuda ifrån midsommarhelgen men här kommer lite bilder ifrån kvällen i Stockholm:

  På första restaurangen där vi åt och kollade på matchen.
 På andra restaurangen där vi blev behandlade som värsta V.I.P gästerna, för han som vi var med var lite omtalad på den restaurangen ; )

 
 älskar stockholm

Ni får ha det så bra,  vi hörs imon eller senare ikväll , puss !

Kommentarer
Postat av: fille

hahahah varför kommer jag inte ihåg den där bilden?? ser ut som jag o robin är på g att bli lite väl intima ;P

2008-08-11 @ 08:35:28
URL: http://filletheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0