hihihihihi

Hej !
Ska snart sova, kan gå och lägga mej "tidigt" för en gångs skull, igår tänkte jag gå och lägga mej vid elva men då ringde kusinen och vi snackade i över en och en halv timme, så det blev inte mycket sömn inatt. Är trött men anledningen till att jag inte går och lägger mej är att jag inte orkar tvätta bort mitt smiiiink (fast det måste jag), haha det är jobbigt att vara tjej ibland.

By the way så kommer min kära mamma in lite då och då och frågar om jag vill ha mat, och senast kom hon in och sa att vi kunde äta köttbullemacka.. Vafan hon är min mamma hon borde veta att jag inte tycker om det !
Jaja , jag vet att hon kommer läsa det här så jag skriver: jag älskar dej ändå :)
hoppas du inte tog illa upp lilla mamii .

hm , idag har jag, Ninni , Olle (Olivia) & Lollo (ingen jag känner) jobbat på jsödra. (Jönköping södra, jönköpings egna lilla fotbollslag) Vi sålde souvnirer (jsödra flaggor, jsödra tröjor, jsödra mössor m.m)
Själv så hade vi på oss en tröja som gick precis övanför knäna där det stog jsödra på + en jsödra keps. Jag har ju kännt mej snyggare om man säger så.. Men vi fick gratis korv!!!!!!!!!!!! Och nu menar jag faktiskt korv man kan äta, så tänk inget annat.

Förresten ! Jag & Ninni ska åka med pappa till Stockholm den 17 juni (han ska jobba), vi ska sova på hotell och så, skitmysigt kommer det bli, de som känner mej vet att jag älskar Stockholm och att jag ska flytta dit när jag blir äldre.

Men nu har jag tjatat tillräckligt så nu ska jag sova, pusspusspusspusspusspuss
GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: Maammi

Jag kan väl inte veta ALLT, heller...

2008-06-10 @ 14:18:18
Postat av: Ninni

Så söt är du hanna:)<3

2008-06-11 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0