i stockholm

Hejsansvejsan ;D
Ligger i hotellsängen & kollar på någon komediserie på 4an medans pappa läser tidningen. Vi har precis varit ute och ätit på kinarestaurang, efter det var vi lite på buttericks och fixade priser till tävlingarna som vi ska ha på midsommarafton ;) Vi var även i saluhallen bara för skojs skull, dom säljer ju för helvete döda harar där, ääääckligt! Vid halv åtta ska vi till en restaurang på södermalm och möta pappas kompis, måååångmiljonär, mm det gillar vi haha.. Vi ska äta mat och sedan kolla på matchen (Frankrike - Italien) på storbilds tv. På restaurangen alltså :)

Hotellet ligger i vasastan och är jättefint ! Lägger in lite bilder från idag..

Lamt handfat ;P
innan jag gick på stan
Skinjacka: kaos
Randig tröja: gina tricot
Jeans: replay
väska: den mamma beställde, nuknuk.se

mina inköp idag! :)
Linne: gina tricot: 149kr
trekvarts lång 'jacka': gina tricot: 299kr

Hotellobbyn (där såg jag en kändis innan!)


På kinarestaurangen:

imon ska vi först äta hotellfrukost (MUMS) och sen åka till en outlet lite utanför Sthlm, efter det ska vi till Blekinge & farfar! Ha en bra kväll , puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ninni :)

På det hotellet har jag med bott!:D asfint är det:)

2008-06-23 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0