inte lika bra väder längre..

oh herregud vad det blåser. När jag gick hem höll jag på att blåsa bort, jag kunde inte kolla heller, det blåste ju massa löv och sand och skit och jag ville inte ha det i ögonen så jag gick med handen för ögonen och försöka gå så rakt som möjligt. På vägen mötte jag en dam som cyklade, eller hon vinglade runt, blev lite rädd att hon skulle åka in i mej men som tur var klarade jag mej.

Hade ingen syslöjd idag så vi slutade klockan 12.35 istället för klockan tre, såååå skönt :)
Det var sista "riktiga" skoldagen idag för i åttan och det känns också superskönt.

Tänkte baka neger/choklad/cocosbollar (kär barn har många namn) innan, hade alla ingredienser och så förutom pärlsocker eller cocos eller något att ha på dom! Gaah.
Men vänta!! Kom på att man kan ha havregryn på juu, hmm smart, kanske ska baka ändå..
Har tvättat bort mitt smink och bytt om till mjukiskläder, tänkte baka snart då och sen sätta på en film och njuta av mitt fina bakverk. Vad sägs om det? inte illa, inte illa..

Sverige - Grekland
ikväll också! Inte särskilt insatt i det där med fotboll men kanske ska kolla lite med Thomas ändå, (mamma är inte hemma ikväll, hon ska grilla med sina jobbakompisar, I DETTA VÄDRET!!!!)

puss och kraaaaam !
Nu låter det som att träden blåser ner här ute..........

PS. Gå in på www.radioseven.se klockan 19 ikväll och lyssna på min kompis (eller jag lärde känna honom i Linköping) när han sänder ;) Han ska faktiskt intervjua Ola Svensson, han från idol 2005 ni vet.. Fast det är om 2 veckor. Men gå in där och lyssna på honom ikväll ! Nu har jag sponsrat honom och radioseven , jag är så snäll.

Myspys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0