lite kul..

Hahahah måste svara på en kommentar som min syster skrev:
"Hmmm och vem e denna Simon? Inget äckel hoppas jag!!!"

HAHAH nej , han går i min klass och är supersnäll , du har träffat honom, han är kort (kortare än mej!!)

jaja , kollar faktiskt lite på fotbollen, än så länge är det 0-0
Och så är jag sjuuuukt sugen på fanta (eller någon kall dryck med kolsyra), men vill inte gå iväg och köpa det nu, har bett mamma att köpa det när hon åker hem, men hon smsade och sa att hon inte vet när hon kommer hem..
Menmen.
Imon börjar jag 9 och slutar 12, underbart
På torsdag börjar jag 9.30 och slutar 12, ännu underbarare
På fredag är det skolavslutning + Robins student, UNDEEEERBART SOM FAN !!

Nu ska jag ta något att dricka, blir nog utan kolsyra eftersom vi inte har någon sådan dricka hemma.
pusshej

Sis, där är jag & Simon, han ser väl inte så farlig ut? :)

Kommentarer
Postat av: Sibel svarar

asos

2008-06-10 @ 21:53:43
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha näää det gjorde han ju inte!!!

2008-06-11 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0