natt

Hej! Nu är jag hemma från bion :) Guud vad bra den var, se den!!!
HAH vad blödig jag är, (observera ordet blödig och ta vara på denna stunden, inte ofta jag säger såna svåra ord) jag gråter aldrig på film men jag grät tre gånger under den här filmen. Inte för det var vackert i själva filmen utan för jag tänkte på hur vackert det kommer vara när jag & Jullan flyttar till Stockholm och så fantiserade jag om lite andra saker, hahah, kalla mej konstig men vafan.

Imon ska jag till tandläkaren klockan 12.30, bara undersökning som tur är. Jullan ska följa med mej och hålla mej i handen, snällt va!

i morse

mina inköp idag, båda från H&M ,
puder: maxfactor 95:-
läppglans: h&m i färgen soda pop 19:50:-
(mina fötter ser lila ut på bilden???? haha dom gör inte det egentligen :P)

Nu väntar sängen , puss & god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0