natti <3

Sista inlägget för idag.
Just nu lyssnar jag på hero med Mariah Carey, underbar låt!
Pratar med Ludvig på msn också , vet inte vad han babblar om menmen , haha.
Fick sms nu också.. av... Jullan!
hahah..
Ni kan få se en bild från idag (balen) på min bruuuur och hans sällskap Stephanie, skiitsöt är hon!

image31

Kanske inte bästa bilden men ni får nöja er med den!
ps. Robin hade inte på sig solbrillorna när han gick runt, det var bara på bilden han hade det, så ni vet ;)

Snart ska jag nog sova, fast det lär vi svårt eftersom det fortfarande är helt ljust ute (UNDERBART)
& jag är inte ett dugg trött. Men jag vill inte va så trött imon så jaa.. Men vi får se, lär väl sitta uppe ett tag till ändå.

Men sov gott sötnosar, puss på kinden :*

image32

JAG + PYJAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0