onsdag eftermiddag

Hejhej hallå,
ursäkta för mitt fula videoinlägg innan men jag orkar verkligen inte skriva :P
skolan idag höll på i 2 & en halv timme (från 9 till halv 12) Efter det så gick jag ner till min syrra, hon bjöd på lunch, sedan letade vi presenter till brorsans student :) Vi hittade lite fina sakeer.. Sen följde jag med till hennes affär (UNIK) och jobbade lite.. Tog nyss bussen hem och nu sitter jag här, håller på och packar för jag ska till pappa sen =)

Slog i min tå i garderoben nyss, FAN vad ont det gjorde.. Haha..
Aja , Ninni kanske inte kan följa med till Stockholm på tisdag :( :( :( :(
Men bara kanske, så vi får hoppas på det bästa!

nu ska jag gå , pusselipuss
Lite bilder ifrån idag;

min outfit i morse :

Lunchen:

i väntan på bussen:

Nova vill inte, haha:

Kommentarer
Postat av: simon

vilken ful bild på mig :|

2008-06-12 @ 21:20:11
URL: http://fotobysimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0