ooh yeeh

Jag sitter vid en dator! Okej , inte med bredband utan med ett sånt där gammal modem men ändå, yeey. (Farfars dator) Kan tyvärr inte lägga in några bilder men jag kan ju skriva lite.

Men hallå! :)  Hur är det med er? Bra hoppas jag. Med mej är det bra iallfall. Har precis ätit frukost, ska väl förbereda lite till senare snart.. Sen fixa mej och så, glömde att packa ner något fint att ha på mej ikväll, tänkte inte på att det är midsommarafton och det kommer massa gäster :P men nåt hittar jag i väskan. Ska till Båstad med min syrra & min mamma i några dagar nästa vecka, Jullan kaaaaaaaaanske ska med :D på lördag (nästa lördag) är det släktgolf i halmstad och det går ut på att på dagen har de som spelar golf en golftävling och på kvällen samlas släkten och grillar tillsammans och umgås. (det har blivit tradition, fast iår är första gången som jag är med)

Nu ska jag kolla runt lite på internet, det var ett tag sen, iaf från en dator ! :)

Ha en bra midsommarafton! puss på er

Kommentarer
Postat av: Sis

Hej gumsi hoppas du har det bra hos farfar...Weee vad det ska bli roligt nästa vecka...om de e dåligt väder hittar vi på nåt annat kul =) puss puss på dig sötis

2008-06-21 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0