Seeegt..

Hej!
Bloggen har varit helt fucked up men nu skriver jag igen ;)
Igår (nationaldagen) så var jag hos min kära syster & hennes man (dom är ju gifta) och solade & badade i deras pool hela dagen. Asskönt var det. Vi åt även glass och grillad mat, muuuums!
På kvällen var jag hos pappa (ingen var hemma eftersom han och hans fru är på spa-resa i Polen) med Kajsa, Adam & Timmy.
Lite lamt men helt okej, en lugn kväll var skönt för var så himla trött!
Man blir ju trött utav solen :)

idag har jag först varit hemma i det underbara vädret och försökt
att få fram ytterligare lite färg på min kropp ;D
Men något hände, jag satt där i solen och helt plötsligt fick
jag typ värmepanik eller något, så jag satte mej i skuggan och kollade i skolkatalogen.
haha
Vid fem ungefär träffade jag Frida (i huskvarna)
Vi satt i sanden vid vättern och åt glass och njöt av vädret, var även i vattnet, fast bara med fötterna, det var inte alls kallt faktiskt! Blev riktigt förvånad.
Men jaja, det var jättemysigt att sitta där med henne :)
Vid halv nio (nyss) åkte hon hem till huskvarna och mamma kom och hämtade mej och nu är jag hemma.
Kanske ska sätta mej på balkongen och läsa lite ?!

Bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0