singstar

Halllooooo , nu är jag hemma igen! Hos Linda (my lovely sister) så åt vi hallonpaj och sjöng singstar och min inte lika lovely (haha jodå) bror var där ett tag också faktiskt, men sen drog han för att lira lite poker med grabbarna ;) Lugn och skön kväll. Imon åker vi till Båstad och stannar till söndag så då kommer jag inte blogga men självklart bloggar jag imon innan jag åker !




Vi gjorde ett test och skulle se om mamma kände skillnad på coca cola & pepsi, vilket hon inte gjorde haha


Ser jättelamt ut men dom sjöng en lugn låt ;P

näe, nu ska jag kolla på filmerna som vi spelade in när vi sjöng också, får se om jag lägger inte dom men troligtvis iiinte, kan ju inte säga att vi sjöng som madonna elr någon annan sångare/sångerska ;P


byebye

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: ahhahha :)



singstar är så roligt!!

2008-06-26 @ 23:58:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0