sista inlägget för idag :)

Hallojsan.
Nu bloggar jag ifrån mammas laptop :)
Vill också köööpa en , värsta rea:n på massa datorer och sånt på typ the phone house elr nåt ?! (20 % rea på inköpspriset, fatta!)
Victor, Robins kompis sa det och genast blev jag sugen på att smyga dit och kolla, hehe. Men har inga pengar till det så det är ju ingen idé.. Imon är det skola efter en extra lång helg, känns konstigt att gå till skolan för det känns som sommarlov eftersp, det är så bra väder! Efter skolan ska jag gå ner till stan en snabbis och in på indiska och kolla om dom har en kjol som jag vill ha.. Sen ska jag förbi klockmäster också och kolla om det finns några fina smycken (har liksom presentkort där).. Nu håller jag på och svettas ihjäl + att jag snart kissar ner mej så det är nog bäst jag slutar så det inte händer en olycka hahah..

pussss på rumpan

Lägger in en video från när jag var hos min syster i fredags.. haha jag och min moster i poolen (min röst låter helt konstig och jag tjatar om massa skit menmen haha):


Kommentarer
Postat av: Linda

Weeeee vad härligt det ser ut....idag var det 28 grader =) så gött, så jag badade fast jag egentligen inte var sugen hahahah

2008-06-09 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0