SOMMARLOOOOOV !

tjabba , sitter i Jullans säng med hennes laptop ;)
Hon sminkar sig nu, seg som hon är haha, men hon hade ju skolavslutning igår så hon hade sovmorgon i morse sen kommer jag och förstör den, hahah..
Jag hade ju skolavslutning idag , naaajs! Fick våra betyg, hahahah.. Ett mer VG än förut iaf så det går ju uppåt ;) i nian satsar vi högre !

Jag & Jullan har kollat på "my life as EMD" och guuuuuuuud vad vi saknar dom!!!!
Lyssnar på dom nu btw ,  haha.. Får inte nog liksom.

Vi ska gå och fika nu, fast först ska jag kissa.. ;P
Sen vid två ska jag se när min brosha springer ut och blir friiiiiii , tänk när det är dags för mej , åh vad gött..
ajaa, pusselipuss


NU HAR VI SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0