sorry..

Hej, har tagit en paus så jag inte svimmer.
Jag håller på att blåsa gula och blåa ballonger tills imon (studenten) Nu har jag blåst ca 25 st, ska blåsa minst lika många till, haha. FÖRLÅT för att jag inte har skrivit på hela dagen, men i morse hann jag inte och sen så har jag åkt runt i 4 timmar med pappa och fixat grejer till studenten (typ hyrt porslin, fixat björk 'grenar', utemöbler, m.m) Sen åkte jag hem och slumrade till en stund, det behövdes för jag har inte sovit mycket dom senaste nätterna..

idag hade vi ju aktivitetsdag med skolan, mitt arbetslag var på mariebovallen och skulle göra 2 lekar + tipspromenad (viiiilken fantasi!!), det var inte så kul tyvärr.
Vi slutade vid tolv och då gick jag, Simon, Gabriella och Emmelie till fåren hahah, dom va så fula att dom var söta! :D Jag & Simon gick in i deras hage och gosade lite med dom, självklart böt jag kläder när jag kom hem haha. Jag ska lägga in bilder från idag om min söta bror har kommit ihåg att ta med den där minnes-kortsaker (hama heter den) från mamma.

Fattar inte att vi har skolavslutning imon, heeeelt sjukt, men också sååååååå jäääääävla GÖTT !

Nu ska jag fortsätta att blåsa och digga till ella elle L´A med Kate Ryan på radio ;)

pusssiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0