STHLM IMON!

Sitter här & dricker vatten och har precis ätit lite. Jag lagade faktiskt mat själv, eller okej jag värmde det bara men ändå. ;)

Imon ska jag till Stockholm. Själv. Eller med pappa också men på dagarna kommer han ju vara på massa möten och sånt och jag kommer få vara ensam, så jag får väl gå runt och shoppa lite i min ensamhet. Nä men jag klarar mej finfint.

Nästa tisdag ska jag till friösen + tandläkaren. Hos frisören ska jag färga håret.. Kanske bara utväxten eller slinga hela håret? ingen aning. Men mamma känner henne så vi får gratis, weeeho. Hos tandläkaren är det bara en vanlig undersökning. Hoppas jag inte har något hål!!

Nu har jag inget mer att skriva, jag skriver imon på hotellet eller så skriver jag innan vi åker eller senare ikväll, haha någon gång blir det iallafall.

 vi ses imon älsklingsstad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0