tjenixen

Kom precis hem från ica maxi, där jag har varit med min kära far ;)
Köpte lite smått & gott, t.ex fika tills imon (aktivitetsdag med mitt arbetslag, GUUUUD vad kul, naat)
menmen, vi snackade om lite grejer, robins student på fredag, stockholm på tisdag och så, på robins student ska vi äta exotisk planka ;D och hans skylt (där det är en bild på han som bebis) är askul haha fan vad jag garvade när jag såg den, aja, ni får se den när jag bloggar, antingen på fredag kväll eller på lördag morgon :)
stockholm då; vi ska bo på clarion hotel sign (byggdes i år), egentligen skulle vi bott på scandic vid stureplan (där idolerna bodde!!!) men det var fullt :(
åker på tisdag morgon och åker hem vid tre på onsdag, eller vi åker till Blekinge, till min farfar där vi ska fira midsommar!  Så det kommer bli en väldigt lång biltur den dagen :P på midsommar ska vi (som pappa uttryckte sig) äta sill, potatis, tårta och dricka brännvin. Låter ju trevligt..
Just det! Ska kanske åka med Jullan och hennes pappa till Stockholm på måndag också haha, fast bara över dagen.. Kanske kan träffa johnjohn och få tillbaka mina solbrillor som jag glömde i Linköping?! Fast han säger att han inte "har kvar dom", men vadå, han hade dom innan, har han slängt dom nu elleeeer? Jävla brat
Nu smsade han och skrev att dom ligger på havets botten, får väl ta mej en titt där..
Har liksom inga solbrillor alls nu (men vem fan behöver det nu i det här regniga vädret??) för ett par glömde jag i Linköping ju och mina pilotbrillor (elr min broshas egentligen) tappade jag i lördags så dom gick sönder, hah klantigt..

Nu ska jag gå och kolla på pussycat dolls och sen ska jag be pappa att laga nån kvällsmat :D (fast just nu klipper han gräset, aaw vad händig han är)
Det blir nog det vanliga: STEKT ÄGG (han är bääääääääääääääääst på att göra det), te och mackor.

Ha det bra sötnosar, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0