typsikt oss

hahahahahahahahahaha. vänta jag är inte klar. hahahahahahahahahahahaha
asså, ni kanske undrar varför jag är hemma? Jo, jag & Jullan ställde larmet på 04.20, men min cpmobil är ju mooongo så det ringde aldrig. Utan Jullans pappa kom in vid sex, den tiden vi skulle åka och sa att han åkte då, fan haha.. Så jaa, det blev inget Stockholm för oss idag :P men jag ska ju dit imon ! Och kaaanske Jullan, hoppas det iallafall. Vi är jättesega idag, åt nyss frukost, nu ska vi kolla på några sex and the city avsnitt men först ska vi borsta tänderna.

Puss, vi hörs

Kommentarer
Postat av: simon

Hahahahahahahahahah, surt.

2008-06-16 @ 18:26:24
URL: http://fotobysimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0