:)

Hej & God morgon !
Eller okej, vaknade för typ en timme sen, men ändå ;)
Såå himla skönt att äntligen fått sova lite! Iallafall i 10 timmar.. Och det är ju helt okej elr hur : ) idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, är sugen på att sätta på en film och krypa upp i soffan och äta massa godis , mahah , fast jag har inget godis.. Så det får jag hoppa över, kanske kan göra det ikväll istället. Jag har inget nytt att säga förutom att jag hoppas så häääääääääääääääääääääääääär mycket (+ lite till) att Jullan kan följa med till Stockholm på tisdag

Här kommer några bilder från igår:

  
  (mina grannar)
   (det som står där i mitten på sista bilden är en sak som gör att det blir varmt, vet inte vad det heter men det finns på restauranger o sånt)


Nu ska jag kolla på tv elr nåååt  , PÖSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, Hanna? Hur orkar du lägga upp typ 5 inlägg om dagen?? XD Haru inget liv eller??

2008-06-15 @ 12:58:14
Postat av: Linda

hahaha tack för det kortet!!!

(gasolvärmare kallas det för....)

2008-06-15 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0