FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Hejsan!
Har varit och kollat på när pesets (per brahe gymnasiet) 3or springer ut, åh fatta vad gött att skolan är över för dom. På riktigt. Hahah håll på att börja gråta för jag tänkte på hur lycklig man borde vara när man springer ut där, så himla underbart. Nu har jag, farmor & pappas fru Carolin precis dukat alla bord tills resten av släkten kommer :) Fick lite vin också, hahah..

Snart ska jag gå och fixa mitt hår som just nu är en katastrooooof.. Sen om ungefär en timme kommer resten av folket ;)

innan idag;
 


  (De killar ni ser på scenen är Justin & Robin!)
 (Vi är riktigt fula båda 2 hahaha)

Hahaa, pappas fru ba eeeh.. (som om att hon skulle säga nåt) och sen ba sjöng hon : SKÅL FÖR DEN SOM TÅL!
Hon e taggaaaad ;D
Nu måste jag gå och fixa mej, hörs sen <3

PS, den här väskan beställde mamma åt mej idag (som en sommarlovspresent, hehe) :

Kommentarer
Postat av: simon

skylten på robin var ju asbra, haha

2008-06-13 @ 19:24:11
URL: http://fotobysimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0