E.M.D !

jag är kär. Alltså, herregud, jag & min bästa vän Julia såg pojkgruppen E.M.D idag på stan.
Och shit vad underbart det var, hur söta/snygga som helst var dom.
De sjöng 3 låtar från deras nya album och sen skulle dom som hade deras skiva få den signerad..
Jag och Jullan hade ingen skiva och orkade inte lägga ner 160kr på en när man kan ladda ner, hahaha..

Så vi stog och kollade på och tog massa bilder och bara njöt av ögongodiset.
När alla med skivor hade fått dem signerade så skrev dom deras autografer på någras armar och
sedan på våraaa <3 :D
Sen gick dom ner från scenen och vi snackade lite med dom, mattias och danny gjorde varsitt
hjärta på min & Jullans halsar <33333333333333
haha jag till Danny:
Kan inte du göra ett hjärta på min hals ? (A)
Danny: vill du inte hellre ha ett sugmärke ? ;)
mmmm grr ;)
Sedan tog vi lite bilder med killarna och kramade dom och så..
Erik frågade om vi skulle hänga med dom till Vetlanda , ;) (dom skulle dit och spela efter Jkpg)
Något jag inte kommer glömma är när jag kramade Danny (som för övrig var hur mysigt som helst)
och han sa : "Åh, sötnos" (inte oseriöst, utan det lät verkligen som han menade det :P)
Dååååå kan jag säga att mitt hjärta slog några extra slag.

Bilder från idag:



På sista bilden ser ni hjärtat som Danny målade på min hals.

haha, men imon är det mors dag och vi ska ut och äta så jag måste sova nu,
klockan är ju trots allt snart två, vill ju inte somna på restaurangen imon ;P

Godnatt på er

AVSLUTAR MED EN UNDERBAR BILD . <3 (inte på mej men på D a n n y)
image18


Btw ! Det gick ju inte särskilt bra på Charlotte Perelli i ESC ikväll.. Som vanligt för Sverige då.. Men grattis Ryssland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0