en vanlig onsdag kväll

Hallå folket!
Här sitter jag och knappar på tangenterna med nyfilade lösnaglar.
Superskönt att dom inte är så långa längre, såg lite *förlåt* horigt ut innan. ;)
min dag har varit bra. Först var jag i skolan, hade 2 prov, matte och so, so gick nog bättre än matte.
På so:n fick vi reda på vilket betyg vi kommer få nu när vi slutar åttan också, jag har G ! wohoo, haha,
nej men helt ok eftersom jag nyss hade ig-varning..
Efter skolan åkte jag och Jullan till öb , hah vi gillar billiga saker så de var nice.
Vi tog bussen dit och den stannade inte där vi skulle gå av så vi fick åka ytterligare 2 bussar,
klart det händer när jag och Jullan är ute och roar oss
Köpte lite godis och sånt sen tog vi bussen hem, efter det åkte jag, Linda (syrran) & mamma till stugan
och plockade lite blommor hehe, sen åkte hem till Linda och jag lånade ett jättesött linne + en skjort-tshirt ! : )
trevligt.

Nu är jag hemma hos pappa och ska snart äta. Men får fixa något själv för pappa är inte hemma,
han är på väg hem från Stockholm!!

Imon har vi "friluftsdag" med skolan. Vi ska cykla/gå/åka inlines till Brunnstorp, jag har varken någon
cykel eller några inlines så får mej får det bli gå. Åh vad underbart det ska bli att gå typ en och en halv mil.

Jaja , ha de superduper bra!
Puss på er.    

Kommentarer
Postat av: Josse

ha en bra kväll :)

2008-05-28 @ 21:50:37
URL: http://joseefiines.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-28 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0