ice tea

Hejhej !! :D
idag har jag varit i skolan , helt okej faktiskt. Adam var ju tillbaka från Slovenien också : ) <3
Efter skolan gick jag ner till stan med Jullan,  vi satte oss på Waynes Coffee och tog varsin is te i solen ;D
Sen gick vi runt och snackade om vååååra älsklingar <3<3<3<3
haha asså det är sjukt vilka drömma vi har ;D men jag&Julls lyckas ju med allt, right ?!

Nu måste jag plugga, har så jävla mkt att göra,
ska egentligen ha gjort klart min novell, nån engelska sak om Hugh Grant
och analysera en kärlekslåt på svenskan tills imon , gaah vet ju inte ens vilken låt jag ska välja,
känns pinsamt att välja emd,  för alla kmr ba klaga på mej dåå ;(
Aja !

ha det suuuper,  pussie


image21                                      image22

Kommentarer
Postat av: jossan

ååh iste är så gott :)

2008-05-26 @ 20:51:54
URL: http://josefinq.blogg.se
Postat av: Liljeholmsbron

En kanna iste en het sommardag är aldrig fel :D

2008-05-26 @ 21:05:24
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0