Sjuk..

Hej alla :)
Har haft en blogg innan som ingen visste om haha , men tänkte att
jag kunde starta en blogg som jag kan berätta för folk om.
Varför jag heter piinkiie är för att jag inte kom på något namn,
kollade runt lite, kollade mej i spegeln, såg att jag hade en rosa
tröja, så då fick det blev som det blev!

För övrigt så är jag sjuk, halsfluss och infektion i min navelpiercing som
jag tog förra veckan. Så nu äter jag pencilin.. (hur stavas det?!)
Var på sjukhuset igår, mest för att kolla halsen, men läkarna var mest
intresserade av navelpiercingen, det var alltså allvarligast,
dom ville att jag skulle ta ut den men jag ville ge det ett försök
iallafall, jag hade ju tjatat så mycket på mamma att jag skulle få göra piercingen.
Så då klämde doktorn ut massa var (mhm i know, disgusting) , gjorde skitont!
Hon tvättade piercingen också, sen tyckte hon att vi skulle komma tillbaka dagen efter. (alltså idag)
Det gjorde vi, så idag var jag där igen, och det har blivit mycket bättre!! :D:D överlycklig.
Dom klämde idag igen, shit vad ont det gjorde, dom klämde mkt hårdare än igår, höll på att svimma, haha..
Men nu är det lugnt..

Imon ska jag på begravning (gammelfarmor som blev 98 år) i Värmland, har aldrig varit
på begravning så får se hur det blir.. Hatar när andra gråter så det kanske inte blir jättekul..

Ska snart ner på stan med mamma och se om jag hittar nån klänning jag kan ha imon
eller så lånar jag en av syrran!
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv och kanske försöka äta nåt.
Återkommer lite senare men så länge:
Ha de naaaiiiz , !
kissiekissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0