Träffade Christoffer Hiding idag!

Jaa, det är helt sant! De som känner mej vet att jag är helt galen i den människan, haha :)
Johan Olsson, en kompis till mej, går ibland på en grej som heter tonår, en ställe där ungdomar
kan träffas och ha kul (UTAN ALKOHOL), det är kristet.. Och så ringde han till mej och sa att Christoffer
skulle komma. (han är i Jkpg för han ska på bröllop här imon)
Och tror ni inte att jag fixar mej snabbt som *** och mamma skjutsar ner mej dit där dom var!
Åh herregud, vad härligt det var att se lilla Chris igen :)
Först blev han lite intervjuad och han sjöng en sång, sen fick man gå fram och prata med honom.
Eftersom de var lite folk så gick ingen fram xD sen gick Johan och en till fram och snackade me honom och
tog kort med deras mobil, då sprang jag fram och var med på ett kort med Christoffer :D <3
Snackade mkt med honom!!
aaww , asså det är sjukt, om det hade vart för typ 4 månader sen skulle jag inte kunna få fram ett ord
när jag stog framför honom, men nu såå . haha, kanske för jag inte är lika "förälskad" i honom längre. ;)
fick autograf av honom också, sen när jag skulle gå kramades vi och sa att vi ses nästa söndag
(han ska sjunga med min mammas kör då!) Nu är jag glaad :D
Men nu ska jag sova för imon ska jag se 3 andra gamla idol-deltagare, nämligen E.M.D = erik, mattias, danny
mums !
Sov så gott sötnosar, kissiekissie ♥


image9

Christoffer ser heelt galen ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0