underbart väder ;D

Hallåja ! :)
Såg ni filmen jag la ut innan idag med Danny ?
älskar när han rappar haha :D
Undra hur många gånger jag har sett den videon nu..

By the way så är det sol och varmt ute (klarblå himmel dessutom), det är superskönt!
Sommarn kanske äntligen kan komma nu då..
Passar perfekt till denna helgen, jönköpings marknad, rix fm festival och sånt.
Var en snabbis på stan med Simon innan, han bjöd mej på mcflurry smartiiiis , jammie.

Imon har jag 2 prov: so & matte..
usch , hatar prov, det känns som man kan allt sen när provet kommer så ba: Men hallå, detta har inte jag övat på?!

Redovisade en låt på svenskan i skolan idag också, man skulle analysera en kärlekslåt, (det skrev jag om igår va?) jag tog faktiskt "jennie let me love you" med EMD ändå, mohaha mysigt att sitta på lektionen och lyssna på dom var det iallafall och redovisningen gick bra.

Nu ska jag plugga, för jag har 2 prov tills imon som jag sa och plus det har jag tyska läxa (ska kunna typ allt om Schweiz, yeey!)

puss

image23

Ps. Måste lägga in en film med emd som jag kan kolla på om och om och om igen utan att tröttna.
Skratta varje gång, eller jag ler åtminstonde, blir glad av det. Mattias ser så himla gosig ut
och när erik har sagt : Who is it? Is it Danny ? Så säger ju Danny : De e Dannnyy , med asful dialekt, haha så sköna är dom..
"Danny är faktiskt min favoritartist på radio nuförtiden" hahahah..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha Kul ;) btw, har du pratat med emma ? pussss..

2008-05-28 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0