Äcklig prao!!

Ojdå.. Har helt glömt bort att blogga sen jag kom hem men here we go.
Praon var ju... Hmm, äckligaste dagen var det iaf helt klart!! Vi fick städa massa soptunnor och sopa inne i soprummet och omg nu kommer jag på att jag inte har duschat HAHA. Får göra det sen, nä, imon bitti. Men vi fick även lägga en jävla massa is i påsar och lägga det i frysen. Vi fick packa upp sprit också, haha.. Mmm såg Coffe idag också, lika söt som vanligt. FAN!

aja, nu ska jag gå och lägga mej. Ska nog sova i brorsans säng inatt igen även fast jag sov dåligt där sist, hah. Ska upp vid halv nio imon för jag ska vara hos frisören klockan 10, färga min utväxt och slinga hela håret ljusare!

Så nu ska jag tvätta bort mitt smink, ta något att äta och lägga mej i Robins säng och kolla på tv. Ska in på www.tv.nu och kolla om det är något kul :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0