Bra dag!!

Heeeej!
Nu är jag hemma och idag var det så häääär mycket roligare :D och så häääär mycket mer att göra!

I slutet fick vi diska väldigt mycket och han som brukar diska var med (utlänning) så jävla skööön, vi fick oss massa skratt.
- Jonas, jonas va fan gör du
- JAG HETER JONNY!!!!
- Åh jonas du gör nytta det är ovanligt

Eller:
- Jag ska fan stycka honom, jag ska grilla honom sen ska jag lägga han till grisarna jävla kockjävel...

HAHA!! Jaja, det var roligare idag som sagt :) Slutade typ 2 och en halv timme senare än igår. Imon blir det nog lite lugnare sen på fredag & lördag ska vi vara där ända till två, nattclub juuuu. Hoppas vi får vara på Sliver då :) Vi satt där och åt idag (mat från Harrys alltså) då gick jag på scenen där emd spelade, mm, underbart! ♥

Nej, nu ska jag kolla lite på idol på internet (missade ju det idag) sen klockan 22.40 så ska jag kolla vem som åker ut! Puss&kram


Elina när vi slängde lite kartonger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0