BULLENS DAG

Haaaallooo ! Nu är jag vaken. Och pigg :)
Vaknade faktiskt vid halv elva. Gick och duschade och packade upp mina kläder. (är ju hos pappa nu)
Efter det har jag bara degat. Börjar bli lite hungrig för det enda jag åt igår var pyttipanna sen åt jag choklad & vindruvor hos Jullan. Och sen den där nektarinen inatt.

Okej... Till det där jag skulle berätta som hände igår (det som gjorde min kväll underar, haha):
En som jobbar på Harrys som typ nöjeschef (?) heter Christoffer och ända sen första gången jag såg honom har jag varit lite nyfiken på honom. Första dagen vi praoade visade han runt oss och vi gick efter honom och jag bara andades in hans underbar parfymdoooft, gaaah! Haha... Aja, sen har han flirtat lite och så. Men det gör han med alla, han är en charmig kille helt enkelt. Och igår var han ledig och hängde på Harrys & Sliver. I början av kvällen igår så diskade jag & Elina och sen blev vi törstiga så vi skulle hämta pepsi ute i baren och då stog Christoffer där. Sen när jag går tillbaka mot köket pekar han på sin kind och menar att jag ska pussa där. Jag gör som han säger för liksom hallå, ofta man tackar nej till det? Då händer de bästa............... Han vänder på sig och ger mej en puss på munnen! Alltså seriöst världens mjukaste och goaste läpparna, shit haha.. Blev lite chockad så jag bara gick därifrån... Sen framåt natten började han bli rejält full och ville kramas och hålla på men det gjorde han ju bara för att han var onykter.

Det var iallafall kul och jag kunde inte sluta le på länge, folket som var där undrade nog varför jag gick och log för mej själv, haaaaaaha... Hmm, Christoffer jobbar nog idag, haha vad pinsamt.

Nu har jag skrivit "haha" typ 73 gånger så nu ska jag gå och tvätta bort min ansiktsmask och sen göra nån frukost. Pappa & Carro är och kollar på bilar så jag är ensam hemma. Förutom brorsan och hans tjej (typ?!) som förövrig är Elinas halvsyrra, lite kul faktiskt ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0