Chill..

Hejhej ! :)
Kom precis hem... Har vart en ganska lång dag i skolan idag men ändå helt okej. Fast den började inte bra.. Vaknade och hade skitont i mitt öga och det blev rött (kanske för jag gnuggade i det) och sen gjorde det ont typ halva dagen i skolan också. Så har gått helt utan mascara idag, yey me! Som ni nog förstår så ville jag inte ta porträtt fotoidag efter jag inte var i det snyggaste läget... Men ska kanske ta imon =)

Hade ju utvecklingssamtal också, gick bra. Hade höjt men i några ämnen men även sänkt mej i några.. T.ex i tyska????? Fattar nada. Men det får det bli ändring på!

Ska snart göra lite matte och äta mat, är svinhungrig. Men först ska jag kolla runt lite på internet och efter det måla mina naglar!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0