Dags för film

Hej!

Nu har jag precis varit ute och gått med pappa i en timme. Ganska skönt men blåsigt som in i helvete.. Ska nog slänga ihop nåt snacks (det lutar väldigt mycket åt äpple med kanel på, nyttigt vaaa?) sen ska jag sätta på en skräckfilm ur en box med 12st filmer för 99kr på mediamarket. Då är dom nog inte så bra men skitsamma ;) Skulle egentligen kollat med brorsan men han var tvungen att jobba så jag får kolla ensam.

Eftersom jag & Elina praoade igår, lördag, så är vi lediga imon. Skönt.. Men vad ska man hitta på då? Alla andra är i skolan eller praoar. Får väl ta en vilodag =)



Så häääär snygg är jag nu. No makeup, bara liiite mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0