God morgon!

Nu har jag ätit frukost, men bara en macka för när jag har varit hos frisören ska jag & Jullan gå till Vasas Påtår och äta amerikanska pannkakor :) Jullan har halv studiedag så hon slutar halv elva idag, göött!

Jag har även hunnit med att duscha, men bara kroppen för man ska ju inte ha rent hår när man bleker det. Eeeuuw, vill verkligen tvätta det menmen, skitsamma. Shit vad trött jag är btw, inte gått upp så här tidigt på länge nu ju... Men nu måste jag sminka mej, ska gå om en halvtimme!

Ha en bra dag, vi hörs kanske inte förrens ikväll, beror på om jag hinner hem innan praon.
puss




Goood (men det ser inte så gott ut här) kvällsmat igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0