God natt <3

Tjoho ! :D
Hann inte skriva innan jag gick till praon men nu är jag hemma. Den här helgen har vart bäst på heela praon. Nu är praon slut. Fan. Kommer faktiskt sakna det. Vi har fått jobb fast det är när vi är 16 och jag har inte ens fyllt 15, HELVETE! Men vi ska dit på måndag igen och snacka lite med ägaren och se om vi får jobba tidigare och så ska vi göra lite skolarbete som innebär att intervjua någon på praon. Jag tar Coffe & Elina tar Jonas ;)

Nu ska jag sova :) Eller snart iallafall!
Sov gott, god morgon, god dag eller god kväll (beror på när ni läser det här)
PÖSS


innan idag.
Jag & Simson vilade lite grann :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte du flytta till sthlm när du blir 16 ? ;p <3

2008-10-12 @ 13:02:41
Postat av: Hanna Helt

Nej.. Det ska jag göra när jag har gått ut gymnasiet :)

2008-10-12 @ 14:38:36
URL: http://piinkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0