God natt baaaabes

Hejsan.
Börjar bli riktigt trött så ska bara skriva ett snabbt inlägg sen ska jag gå och lägga mej.

Kom hem från Jullan för typ en halvtimme sen.. Först var vi på mcdonalds och åt glass (jag åt glass, Jullan drack cola)

Vi tänkte; "Chill, söndag... Kommer typ inte vara något folk så skitsamma hur man ser ut"
När vi kommer till mcdonalds är det vi och nästan bara killar sen kommer typ 10 killar till in.. Lite pinsamt. Men Ekman var där också, det var trevligt att se han =) Har ju inte sett han sen praon på Harrys..

Efter vi hade suttit på mcdonalds och snackat & skrattat klart gick vi runt och "fönster shoppade" lite, haha. Sen tyckte vi att det blev för kallt så vi gick hem till Julls. Åt lite mackor och drack te med hennes pappa, hans fru och Jullans lillasyster... Skitsöt! Sen kom Jullans största brorsa och hälsade på lite också.

Sen kollade vi runt lite på datorn, t.ex hur mycket det kostar att åka till Mora (Sonny) på nyår, inte alls mycket.. Typ 650kr var tur&retur / var.... Skulle vara sjuuuukt naaaaajs!

Nääääää, nu måste jag sova.
Vi hörs imon.
Nattinatti ♥

Woohoooo, hörde att emd kommer på radion snart. Sjukt att jag bara har hört dom 2 gånger på radio sen vi kom hem från kryssningen.. Men nu jävlar.



Jöööllan


Alla (utom Smilla) djur kom och hälsade på mej när jag kom hem


Nova i min Eriiik keps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0