God "natt" (morgon?)

Hej !!
Nu är jag äntligen hemma :P praon var riktigt kul idag. Fast utmanande. Först kastade vi lite kartonger och sånt skit.. Sen var vi lite och plockade glas bland alla partynissar. Sen helt plötsligt kom Jon (VD) och tog oss lite garderoben i Sliver där vi skulle stå. SHIT, det hade vi ju aldrig gjort förut. Men självklart försökte vi. Visst, vi var inte lika snabba som alla andra, men med tanke på att vi bara är praoelever var vi riktigt bra. Sen kom ekman inrusande och sa att någon av oss skulle till garderoben i Harrys. Jag gick ;)

Det var sjukt stressigt men sen blev det kul! Det roligaste var när man skulle hämta andras jackor, för det var lättast :) Kanske lite tråkigt att jag & Elina inte var tillsammans med det var så skönt folk i garderoben där jag var så det var kul ändå.

En full man stog och ville ha sin jacka men vi förklarade att han redan hade på sig sin jacka. Han förstog inte det utan stog och tjatade i typ en kvart, sen kom en vakt och förde ut honom, haha.

Vid halv tre kom Elina springandes och sa att jag var tvungen att komma för hennes halvsyrra var där och skulle hämta oss. När vi kom till bilen satt Ellen (hennes halvsyrra) och min brorsa, han var dygnrak. (Han hade varit ute) Haha ne men han tyckte i stort sätt att allt var kul. Elina berättade en allvarlig sak som hände tidigt på kvällen (skriver inte det här) och då höll Robin händerna för munnen och fnissade hela tiden. xD

Innan vi praoade var jag hos Jullan. Det ända vi hann med var att färga hennes hår och dunka musik, haha.

Nu sitter jag här själv (Robin åkte med dom hem) och äter nektarin. Två nätter irad har jag ätit nektarin =)

Ska äta upp min nektarin och sen ska jag borsta mina tänder och efter det sova, kanske behövs. (Ledig imon, yeeey!)
Puss och god natt snyggingar.
Ps. Såg inte Christoffer idag eftersom jag stog i garderoben nästan hela kvällen :(



Kvällens låt. Tänker på en av bartenderna när jag hör den, han är assexig
när han blandar sina drinkar och skakar rumpa till den här låten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0