GODNATT, HÖRS IMON!

yeyy , äntligen funkar det att logga in, min dator har segat som fan idag :P
Har precis kollat klart på filmen som var på 4an, se upp för dårarna, en komedi, har sett den innan :) Ska borsta tänderna strax & sen gå och lägga mej. Skola imon ju och jag börjar klockan kvart i nio med elevensval. Idag har jag, mamma, mammas sambo, brorsan & mormor varit och ätit hos syrran & hennes man. Goooott & mysigt =) åkte väl hem vid halv sju ungefär och efter det har jag bara tagit det lugnt.

nej, har inget mera att säga! Sov så gott, puss&kram


Jag&sis, ser ni hennes bebis mage? Såå mysigt ♥


ingen var riktigt beredd, haha.
(Robin är också gravid)

åh nu började jennie let me love you på radion, längtar tills på löööööööördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0