Hos pappa en sväng...

Hejhej.
Sitter hemma hos pappa nu =) Hade tråkigt så Robin skjutsade hit mej. Bor ju bara  hos pappa varannan helg så vi ses inte så ofta längre så jag tänkte att jag kunde hälsa på min lilla fader. Har bara hunnit kolla lite på tv och läst KLICK från i fredags. Pappa tände nyss en brasa och snart ska vi äta lite och sen vid åtta börjar färjan!! Pappa är lite skeptisk men jag ska kolla så antingen får han kolla med mej eller så får han göra något annat mohahah.

Ha en trevligt kväll alla! Puss på er

Vill sååååå gärna åka den 17 december. Hör du det Robin ? Jag vet att mitt tjat kanske är lite jobbigt men jag vill ju så gärna åka. Åh...



En liten lam bild som jag tog hemma hos Jullan igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0